RomanceGoThursdayz

 
 
You´ve Got Mail (1998)
 

Signaturerna "NY152" och "Shopgirl" skriver e-post anonymt till varandra och blir ganska förtjusta i varandra. I New York är Joe Fox, ägare till en stor bokhandel, bitter konkurrent till Kathleen Kelly, ägare av en liten barnbokhandel på andra sidan gatan, och när de träffas har de svårt att dra jämnt. Naturligtvis är det de två som skriver e-post till varandra.

 
 
 
 
En av de första romance filmen jag såg i mitt liv. Rekommenderar den till alla, vem du än är, och jaa, till er killar också. Jag vet inte varför men den ger mig "the chills" varje gång jag ser den så snälla... Just do it;)
 
 
Ha en bra onsdagkväll/torsdag,
 
Ella Johansson
 
 
 
 
P.S. Var tvungen att lägga ut denna en dag tidigare eftersom att jag ska iväg på mässa imorgon kväll och inte kommer hem försän väldigt sent *sad music*.
 

Kommentarer:

1 ami:

Den filmen var länge sen man såg, hon är grym skådis :)

Kommentera här: